سوال‌های جنسی خود را از ژوپی بپرسید
با پرسش‌های جنسی فراوانی روبه‌رو هستید؟ می‌توانید این پرسشها را از ژوپی اسب تک‌شاخ گروه ژوپی‌آ بپرسید. در این‌باره در این لینک بیشتر بخوانید.

[gdlr_row]
[gdlr_column size=”1″]

[gdlr_styled_box content_color=”#ffffff” background_color=”#d55949″ corner_color=”#9b0000″ ]

[gdlr_icon type=”fa-question-circle” color=”#ffffff” size=”45px” ]

سلام

من یک دختر هستم که هنگام سکس مقعدی با دوست‌پسرم درد فراوان دارم. در عین حال آلت پارتنرم به عقیده‌ی او به‌راحتی و روانی وارد مقعد من می‌شود. او معتقد است که این روان‌بودن به‌خاطر باکره‌نبودن من است. او حتا از چند مامای سنتی در این مورد سوال کرده و آن‌ها عقیده‌ی او را تایید کرده‌اند. این تایید، مساله را برای ما پیچیده‌تر هم کرده است. به غیر از این رابطه که در حال حاضر با دوست‌پسرم دارم هیچ تجربه‌ی دخول دیگری نداشته‌ام.
در دوره‌ای به‌خاطر بیماری مجبور به استفاده از شیاف بودم. شاید این مساله باعث بازتر شدن دهانه‌ی مقعد شده است.

به‌هرحال من اکنون با تهمت باکره‌نبودن مواجه‌ام و نمی‌دانم چه پاسخی بدهم.

[/gdlr_styled_box]

[/gdlr_column]
[/gdlr_row]

[gdlr_row]
[gdlr_column size=”1″]
[gdlr_styled_box content_color=”#333333″ background_color=”#aaaaaa” corner_color=”#333333″ ]

از ژوپی بپرس لوگو

سلام همراه عزیز،

از این‌که در چونین شرایطی قرار گرفته‌اید، متاسف هستم.

مساله‌ی بکارت یکی از تابوهای جامعه‌ی سنتی است که پشتوانه‌ی علمی کاملی ندارد. بکارت می‌تواند به دلیل‌های زیادی از بین برود. در بسیاری از موارد وجود پرده‌ی بکارت در واژن دلیلی بر عدم وجود رابطه‌ی جنسی قبلی نیست. به‌همین‌دلیل توصیه‌ی من عدم توجه به مساله‌ی بکارت است. داشتن رابطه‌ی جنسی قبلی دلیل موجهی بر ناپاکی یا شکستن عهد نیست. متاسفانه، نظر ماماهای سنتی که در سوالتان به آن اشاره کردید هم از همین دسته است.

سکس مقعدی در پاسخ‌های ژوپی

اما در مورد پرسش شما در خصوص بازتر بودن دهانه‌ی مقعد باید گفت که محکم‌بودن یا نبودن دهانه‌ی مقعد را نمی‌توان دلیلی بر وجود سکس مقعدی قبلی دانست.
هم‌چونین باز بودن دهانه‌ی مقعد دلیل کافی بر لذت‌بردن یا دردناک‌نبودن دخول برای مفعول نیست. بسیاری از افراد با وجود بازتر بودن دهانه‌ی مقعد تجربه‌ی جنسی دردناکی را هنگام سکس مقعدی دارند. سفت‌بودن دهانه‌ی مقعد تنها یکی از دلیل‌های درد هنگام دخول است. دلیل‌های زیاد دیگری از جمله نداشتن آمادگی لازم، استفاده‌نکردن از روان‌کننده (lubricant)، وجود آسیب قبلی در مقعد به‌خاطر بیماری، یبوست و موردهای دیگری از این دست می‌توانند تجربه‌ی دخول دردناک را برای مفعول به همراه بیاورند.

قاعده‌ی تجربی سکس مقعدی می‌گوید که با تجربه‌ی زیاد، ماهیچه‌های دهانه‌ی مقعد یاد می‌گیرند که هنگام دخول شل‌تر باشند. اما این قاعده نه علمی است و نه کلی. این قاعده صرفن بر اساس تجربه کسب شده‌ است و اصلن قابل تعمیم نیست. بسیاری از افراد حتا با وجود داشتن سکس مقعدی زیاد، هنگام دخول با درد مواجه‌اند. بسیاری از افراد حتا در اولین تجربه‌ی دخول مقعدی نه با درد مواجه‌اند و نه با سفت‌بودن دهانه‌ی مقعد.
تنها دلیل و مدرک مهم در این مورد، حس مفعول است. اگر مفعول اعلام کرده‌ است که دخول دردناکی دارد، این حرف باید برای فاعل ملاک و سند باشد. پس از آن فاعل باید سعی کند تا شرایط دخول را برای مفعول آسان‌ کند تا به جای درد سکس لذت‌بخشی را تجربه کند.

نباید فراموش کرد که سکس یک رابطه‌ی دوطرفه است. اعتماد متقابل یکی از مهم‌ترین موارد برای داشتن سکس لذت‌بخش است.

امیدوارم این موارد به شما و پارتنر شما برای داشتن سکس بهتر کمک کنند.

[/gdlr_styled_box]
[/gdlr_column]
[/gdlr_row]

[gdlr_notification icon=”fa-flag” type=”color-background” background=”#1E90E8″ color=”#ffffff”]

برای تماس با ژوپی، اسب تک‌شاخ و دانای کل مساله‌های جنسی می‌توانید به ask [at] joopea [dot] com ایمیل بفرستید. درباره‌ی حفظ امنیت و ناشناس‌ماندن هنگام تماس با تک‌شاخ در این لینک بیشتر بخوانید.

[/gdlr_notification]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله