میل جنسی زنان در دوران پریود

پریود؟ قاعدگی، پریود، عادت ماهانه، حیض یا هر اسمی که می‌خواهید برایش انتخاب کنید، شاید نتوانید باور کنید که این حادثه به میزان در نابرابری جنسی تاثیر داشته است و البته بر روی لذت‌ جنسی هم بی‌تاثیر نبوده است.

مریم جلالی، نویسنده‌ی این کتابچه، کوشیده است تا با زبانی ساده و روان، به سوال‌های ما پاسخ دهد و در مورد لذت و کام‌جویی در دوران پریود صحبت کند، لذتی که به دلیل تابوهایی که گرد این واژه وجود دارد، بسیاری از ان محروم بوده‌اند، ولی حالا وقت آن است تا بی‌پرده و بی‌پروا در این مورد صحبت کنیم.

فرقی نمی‌کند که خود را زن می‌دانید یا نه و یا حتا با زنان در رابطه‌ی تنگاتنگ هستید یا نه، این کتابچه برای همه‌ی ما می‌تواند راهگشا و البته جذاب و خواندنی باشد چراکه رسیدن به برابری از مسیر آگاهی میسر است. شما می‌توانید از اطلاعات مستند و علمی با زبانی ساده و گزیده بهرمند شوید.

 

[gdlr_box_icon icon=”icon-book” icon_color=”#4e8513″ icon_position=”top” title=”پرونده‌ی «لذت جنسی زنان»” ]

پرونده‌ی لذت جنسی زنانه شامل هفت کتابچه است که «میل جنسی زنان در دوران پریود» یکی از آن‌هاست.

کل این کتابچه‌ها را از این لینک دانلود کنید.

[/gdlr_box_icon]

 

[gdlr_notification icon=”icon-exclamation-triangle” type=”color-background” background=”#ccd7db” color=”#666666″]Adult Content Disclaimer: Contents on JNews (this) website are categorized as “Family Safe” for all ages. JNews follows Dutch and US guidelines on distributing Sex-Ed informational and educational content.[/gdlr_notification]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله