سوال‌های جنسی خود را از ژوپی بپرسید
با سوال‌های جنسی فراوانی روبه‌رو هستید؟ می‌توانید این سوال‌ها را ژوپی اسب تک‌شاخ گروه ژوپی‌آ بپرسید. در این‌باره در این لینک بیشتر بخوانید.

 

[gdlr_row]
[gdlr_column size=”1″]

[gdlr_styled_box content_color=”#ffffff” background_color=”#d55949″ corner_color=”#9b0000″ ]

[gdlr_icon type=”fa-question-circle” color=”#ffffff” size=”45px” ]

از حرف زدن درباره سکس اعضا خانواده با هم با نامزدم حین سکس لذت می برم. او نیز در لحظاتی چنین است. در همین حال از بعداز سکس از آن کار پشیمانم. خانواده محترمی هستیم و انحراف جنسی در آن نیست. در هر دو طرف.
می خواهم بدانم آیا من آنرمال هستم؟ بیمارم؟ کارم در آن لحظات ناشایست است؟ ترکش کنم؟

[/gdlr_styled_box]
[/gdlr_column]
[/gdlr_row]

[gdlr_row]
[gdlr_column size=”1″]
[gdlr_styled_box content_color=”#333333″ background_color=”#aaaaaa” corner_color=”#333333″ ]

از ژوپی بپرس لوگو

سلام همراه گرامی،

انحراف جنسی در روان‌شناسی بازه‌ی متفاوتی از موارد را شامل می‌شود که معمولن متفاوت از برداشت جمعی در مورد «انحراف جنسی» است. به عنوان مثال شاید همجنسگرایی یا سکس سادومازوخیستی در فرهنگ عام فارسی‌زبان یک انحراف محسوب شود اما در واقع این‌ها هیچ‌کدام جزو انحراف‌ها نیستند. گاهی استفاده از واژه «انحراف» بحث را منحرف می‌کند. برای همین شخصن از این واژه استفاده نمی‌کنم.

اما در مورد سوال شما، من مطمئن نیستم که سوال شما را کامل متوجه شده باشم. اما امیدوارم منظور شما داشتن فانتزی ذهنی در مورد سکس سایر افراد خانواده با افراد دیگری است. به عنوان مثال شما سکس برادر خود و پانترش را در ذهن متصور شده‌اید و در مورد آن با نامزد خود صحبت کرده‌اید.
اگر موضوع تا همین‌جاست به احتمال زیاد مشکلی نیست.

فانتزی‌های ذهنی می‌توانند موارد مختلفی باشند. صرف داشتن یک تصویر ذهنی کسی بیمار و یا متهم نیست. حتی در موردهای خطرناک مانند پدوفیلی (تمایل جنسی به کودکان) هم تا زمانی که فرد اقدام به عمل نکند، محکوم یا مجرم یا منحرف نیست. مثال دیگر داشتن تصویر خودکشی است. کسی به خاطر تصور در مورد خودکشی بیمار محسوب نمی‌شود اما کسی که اقدام به خودکشی کرده‌است بیمار شناخته می‌شود.
اگر افکار آنقدر قوی شوند که به عمل نزدیک باشند باید دقیق‌تر شد و مراقب بود. مثلن پدوفیلی جزو دسته انحراف جنسی طبقه‌بندی می‌شود. اگر فانتزی جنسی فردی قالبن در این مورد است، درست مثل خودکشی که اگر تصویر قالب در ذهن است می‌تواند نشانه‌ایی از وجود بیماری افسردگی در فرد باشد، لازم است که با یک مشاور روان‌شناس مشورت کرد.

[/gdlr_styled_box]
[/gdlr_column]
[/gdlr_row]

[gdlr_row]
[gdlr_column size=”1″]

[gdlr_styled_box content_color=”#ffffff” background_color=”#85B818″ corner_color=”#4C690D” ]

[gdlr_icon type=”fa-question-circle” color=”#ffffff” size=”45px” ]

در هفته‌ی گذشته در مورد سکس با مادر صحبت شده‌است. آیا نتیجه‌گیری ژوپی این است که فرد باید احساس جنسی خود نسبت به والدینش را سرکوب کند؟

در سایر موردها مثل سکس با اعضای درجه دو خانواده مثل خاله و عمه یا دایی و عمو چی؟ آیا سکس با اینها هم باید سرکوب بشه؟ یا؟

[/gdlr_styled_box]
[/gdlr_column]
[/gdlr_row]

[gdlr_row]
[gdlr_column size=”1″]
[gdlr_styled_box content_color=”#333333″ background_color=”#aaaaaa” corner_color=”#333333″ ]

از ژوپی بپرس لوگو

سلام،

هفته گذشته در مورد رابطه‌ی جنسی با والدین صحبت شد. این موضوع را می‌توان به همه‌ی اعضای درجه یک یعنی مادر و پدر و فرزند نسبت داد. موضوع با پیشنهاد رجوع به مشاور خاتمه یافت. این «پیشنهاد مراجعه به مشاور» اصلن به معنی «سرکوب کردن» حس نیست. امیدوارم که این برداشت به‌وجود نیامده باشد که باید حس‌های درونی را سرکوب کرد. سرکوب یک حس معمولن به شکل‌های دیگری که از قبل بدتر هستند نمود پیدا می‌کنند. در مراجعه به مشاور روانشناس باید ریشه های به‌وجود آمدن یک حس بررسی شود. سرکوب یک حس توسط دبیران پرورشی مدارس هم به خوبی انجام می‌شود و نیازی به مشاور روان‌شناس نیست :)

سکس با عمه، خاله، عمو، دایی یا خواهرزاده و برادرزاده در واقع زیر مجموعه سکس با دیگران غیر از اعضای درجه یک خانواده است. این موضوع معمولن جزو هیچ دسته‌بندی خاصی قرار نمی‌گیرد. در واقع داشتن رابطه‌ی جنسی با این افراد اگر با میل آن‌ها و در سن بالای ۱۸ باشد، همانند سکس دو بزرگ‌سال است. به همین دلیل قانون و قاعده‌ی خاصی بر آن وجود ندارد.
به عبارت دیگر گرچه که «خانواده» به معنای همه‌ی اعضای اقوام در خاورمیانه از ارزش خاصی برخوردار است، اما داشتن ارتباط جنسی تنها بین اعضای درجه‌ی یک و دو (پدر، مادر، خواهر و برادر خونی) محدود شده‌است. دلیل اصلی آن هم بیشتر مشکلات ژنی فرزندان این رابطه‌ها بوده است. در عین‌حال ارتباط جنسی بین اعضای درجه یک خانواده همچنان جزو دسته تابوها حتی در روان‌شناسی است اما باقی خیر.

[/gdlr_styled_box]
[/gdlr_column]
[/gdlr_row]

[gdlr_notification icon=”fa-flag” type=”color-background” background=”#1E90E8″ color=”#ffffff”]

برای تماس با ژوپی، اسب تک‌شاخ و دانای کل مساله‌های جنسی می‌توانید به ask [at] joopea [dot] com ایمیل بفرستید. درباره حفظ امنیت و ناشناس ماندن هنگام تماس با تک‌شاخ در این لینک بیشتر بخوانید.

[/gdlr_notification]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله