کودکی که قرار بود به فرزندخواندگی یک زوج لزبین سپرده شود، چند روز قبل از تکمیل مراحل فرزندخواندگی در حالی که از زوج لزبین باز پس‌ گرفته شده بود در خانه‌ی والدین بیولوژیکش جان‌ سپرد.

McFarlands

انکنی، ایالت آیووا: یک پدر نوجوان در ارتباط با مرگ کودک چهارماهه‌ی خود مسئول شناخته شد. نوزاد تنها کمی پیش از تکمیل مراحل فرزندخواندگی‌اش به یک زوج لزبین، از آنان گرفته شده بود.

هایدی و راشل مک‌فارلند (زوج لزبین)، گابریل کینگ مک‌فارلند را درحالی‌که امیدوار بودند مراحل فرزندخواندگی به‌آسانی به پایان برسد از بیمارستان تحویل گرفتند، اما تنها چند روز پیش از امضای قرارداد نهایی فرزند‌خواندگی، مجبور شدند گابریل را به مادر بیولوژیک شانزده‌ساله‌‌اش تحویل دهند، صرفن به این دلیل که او از تصمیم خود پشیمان شده بود.

اما روز سه‌شنبه، درحالی‌که مادر برای انجام کاری به مسافرتی کوتاه رفته بود، جیمز ویلر اسمیت، پدر هفده‌ساله‌‌‌ی نوزاد، نگهداری از او را به عهده گرفت. کمتر از یک ساعت پس از آن، مادر به خانه برگشت و نوزاد را در گهواره در حالی یافت که حرکتی نمی‌کرد، دور دهانش را کف سفیدرنگی پوشانده بود و از پدر نوزاد خبری نبود.

روز چهارشنبه زوج لزبین از طریق اخبار تلویزیون از واقعه باخبر شدند. راخل مک‌فارلند گفت: این اتفاق مثل این است که نوزاد دوباره از شما پس گرفته شد.

زوج لزبین پنج سال پیش بعد از هجده سال زندگی مشترک با هم ازدواج کردند. پس از قبول فرزندخواندگی نوزاد، آنان منتظر تشکیل یک خانواده‌ی موفق بودند. راشل مک‌فارلند گفت: «ما او را از بیمارستان به خانه آوردیم، من بند ناف او را بریدم.»

سپس او گفت: «هر لحظه که نوزاد از خواب بیدار می‌شد، من کنارش بودم، تا این‌که او را به مادر بیولوژیکش برگرداندند.»

خانواده‌ی این زوج لزبین گفتند: «تنها سی‌ثانیه طول کشیده بود که عاشق این کودک شویم. هایدی و راشل والدین خیلی خوبی بودند و تمام عشق، شادی و امنیتی که گابریل در مدت کوتاه زندگی‌اش به دست آورده بود توسط آنان به او داده شده بود. آنان می‌توانستند گابریل را برای همیشه خوشبخت کنند.»

مطابق قوانین ایالت آیوا، مادر واقعی چهار ماه فرصت دارد که نظر خود را در مورد دادن کودک خود به فرزندخواندگی دیگران تغییر دهد.

احتمال دارد در صورت کالبدشکافی، پدر نوزاد با اتهامات بیشتری مواجه شود.

منبع: LGBT Nation

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله