با پرسش‌های جنسی فراوانی روبه‌رو هستید؟ می‌توانید این پرسش‌ها را از ژوپی اسب تک‌شاخ گروه ژوپی‌آ بپرسید. در این‌باره در این لینک بیشتر بخوانید.

[gdlr_row]
[gdlr_column size=”1″]

[gdlr_styled_box content_color=”#ffffff” background_color=”#d55949″ corner_color=”#9b0000″ ]

[gdlr_icon type=”fa-question-circle” color=”#ffffff” size=”45px” ]

سوال‌ها:

  • دوست دارم آلتم بزرگ باشه ولی متاسفانه تصور می‌کنم آلتم کوچک هست در حد نفوذ در حد ۱۰ شاید باشه درصورتی‌که آرزو داشتم آلتم در حد ۲۰ کلفت و صفت باشه به نظر شما باید چه‌کار کنم؟
  • کیرم در صفت‌ترین وضعیت ده سانته آیا طرف مقابل با این ده سانت ارضا می‌شود؟

 

[/gdlr_styled_box]

[/gdlr_column]
[/gdlr_row]

[gdlr_row]
[gdlr_column size=”1″]
[gdlr_styled_box content_color=”#333333″ background_color=”#aaaaaa” corner_color=”#333333″ ]

از ژوپی بپرس لوگو

سلام همراه عزیز،

سوال شما یکی از مرسوم‌ترین سوال‌های عصر پورنوگرافی‌ است. از وقتی فیلم‌های پورن همه‌گیر شدند، سایز آلت جنسی مردانه یکی از دغدغه‌های عموم مردان بالغ به حساب آمده است. پس مطمئن باشید که در این نگرانی تنها نیستید. با آن‌که یک تحقیق جدید و معتبر نشنان می‌دهد که ۸۵٪ زنان از اندازه‌ی آلت تناسلی همسران مرد خود راضی هستند، اما همین تحقیق نشان می‌دهد که ۴۵٪ مردان فکر می‌کنند که آلت کوچکی دارند و از این بابت نگران هستند.

طول استاندارد کیر چقدر است؟

چیزی به اسم طول استاندارد برای آلت تناسلی وجود ندارد! هر پستاندار نر یک عضو تناسلی برای خروج مایع منی و ادرار دارد که از نظر شکل، طول و حجم تقریبن منحصر به فرد است و مختص به خود اوست. به‌همین‌دلیل چیزی به اسم «استاندارد» در رابطه با کیر وجود ندارد. اما همیشه افراد کنجکاوی وجود دارند که مایل‌اند بیشتر در این مورد بدانند. جدول زیر را ببینید:

طول کیر در کشورهای مختلف جهان ایران و افغانستان

این یکی از پر سر و صداترین آمارهایی بود که در سال‌های اخیر منتشر شد. در این نقشه که تسخه‌ی کامل آن در این لینک وجود دارد، میانگین طول آلت جنسی مردها در کشورهای مختلف دنیا فهرست شده‌ است. اگر در نظر شما طول کیر شما «کوچک» است، بدانید که مردان بسیار دیگری که اصلیت آن‌ها به خاورمیانه برمی‌گردد، آلت تناسلی‌ای با سایز متوسط ۹.۵ تا ۱۱.۵ سانتی‌متر دارند. در این میان متوسط طول آلت مردها در افغانستان بین ۱۳.۵ تا ۱۴.۹۰ سانتی‌متر گزارش شده‌ است.

آیا همین‌قدر برای ارضا کردن پارتنرم کافی است؟

در پاسخی کوتاه باید گفت که خیر! حتا اگر بزرگ‌ترین کیر دنیا را هم داشته باشید، برای این‌که پارتنرتان به ارگاسم برسد، کافی نیست! سکس موفق به چیزهای زیادی بستگی دارد که اندازه‌ی آلت جنسی یکی از کم‌اهمیت‌ترین آن‌هاست! عشق‌ورزی و بازی‌های قبل از سکس، گرمی محفل و به‌کارگیری روش‌های تحریک پارتنر، احترام به خواسته‌های او و رفتار مورد علاقه‌ی او بیشترین تاثیر در ارگاسم را دارند. همان‌طور که بالاتر گفته‌ شد، ۸۵٪ از زنان از طول آلت پارتنر مرد خود رضایت داشته‌اند. پارتنر شما تنها به طول آلت جنسی شما چشم ندوخته‌ است و تنها با آن نیست که ارضا می‌شود!

اگر در مورد رضایت جنسی شریک خود نگرانی دارید، بهتر است به‌جای گرفتار شدن با طول آلت جنسی خود که امری طبیعی و مادرزادی است، به چیزهای دیگری که همسرتان برای سکس می‌پسندد توجه کنید.

اما یک نکته‌ی اجتماعی

بحث طول کیر یک بحث جمع‌های دوستانه و مردانه است. یعنی در واقعیت عمل وقتی پای سکس واقعی در میان باشد، افراد آن‌قدرها هم به اندازه‌ی آلت تناسلی توجهی نشان نمی‌دهند. بلکه این گپ و گفت‌های دوستانه هستند که این نگرانی را در مغز افراد به‌وجود می‌آورند (منبع).

موفق باشید.

[/gdlr_styled_box]
[/gdlr_column]
[/gdlr_row]

[gdlr_notification icon=”fa-flag” type=”color-background” background=”#1E90E8″ color=”#ffffff”]

برای تماس با ژوپی، اسب تک‌شاخ و دانای کل مساله‌های جنسی، می‌توانید به ask [at] joopea [dot] com ایمیل بفرستید. درباره‌ی حفظ امنیت و ناشناس‌ماندن هنگام تماس با تک‌شاخ در این لینک بیشتر بخوانید.

[/gdlr_notification]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله