راه‌اندازی کارزار جهانی جرم‌زدایی از اقلیت‌های جنسی توسط هورنت

این کارزار جدید، حقوق همجنسگرایان، دوجنسگرایان، تراجنسی‌ها و کوییرها را به‌عنوان حقوق بشر مورد توجه قرار می‌دهد و از همه‌ی مردم دنیا برای پایان‌دادن به جرم‌انگاری اقلیت‌های جنسی دعوت می‌کند.

«هورنت» (Hornet)، اولین شبکه‌ی اجتماعی همجنسگرایان دنیا از راه‌اندازی کارزار جرم‌زدایی از اقلیت‌های جنسی خبر داد. هدف از این کارزار تلاش برای افزایش آگاهی نسبت به قوانینی است که در سطح جهان اقلیت‌های جنسی را مجرم می‌شناسند و این قوانین باید از میان برداشته شوند. هورنت سعی دارد با استفاده از این کارزار شبکه‌های اجتماعی، صدای قربانیان چونین قوانین غیرانسانی و ناعادلانه‌ای باشد. این کارزار از طریق انتشار داستان‌های این افراد در مقاله‌های غیرتبلیغاتی، مصاحبه با این افراد، تولید فیلم یا عکس و راه‌های دیگر به‌سمت هدف‌هایش قدم برمی‌دارد. این قدمی بزرگ برای پاسخگوکردن دولت‌ها است و تلاشی مداوم برای اطمینان‌حاصل‌کردن از این موضوع است که حقوق اقلیت‌های جنسی به رسمیت شناخته می‌شوند و قوانین و سیاست‌هایی که جامعه‌ی اقلیت‌های جنسی را مجرم می‌شناسند از میان برداشته می‌شوند.

«سون هاول» رییس و عضو بنیان‌گذار هورنت گفت: «گسترش سیاست‌های ضد اقلیت‌های جنسی و مجازات‌هایی که دولت‌ها به آن‌ها ضمانت اجرایی می‌دهند، در سال گذشته تشدید شده است و ما باید به آن پایان دهیم». «این وظیفه‌ی ما است تا از امنیت اقلیت‌های جنسی در سطح جهان اطمینان حاصل کنیم. با استفاده از کارزار جرم‌زدایی از اقلیت‌های جنسی (#DecriminalizeLGBT) مقامات رسمی را مجبور به پاسخگویی می‌کنیم و صدای آن‌هایی را که برای مدت‌های طولانی ساکت مانده بودند، به گوش جهانیان خواهیم رساند».

هورنت از جامعه‌ی اقلیت‌های جنسی و حامیان این جامعه دعوت می‌کند تا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی اولین پیام را در وسعت زیادی منتشر کنند. پس از عضویت، پیام مشابهی به شکل هم‌زمان و خودکار در شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، توییتر و تامبلر) شرکت‌کنندگان در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۸ در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران (3:00pm ET) به اشتراک گذاشته می‌شود. برای پیوستن به این جنبش اجتماعی، تنها نیاز به انجام سه کار است:

  • با یک ‌کلیک به شبکه‌ی اجتماعی خود اجازه دهید تا پیام جرم‌زدایی از اقلیت‌های جنسی (#DecriminalizeLGBT) را به اشتراک بگذارد.
  • از طریق گزارش ویژه‌ای که هورنت تهیه کرده است درباره‌ی مشکلاتی که اقلیت‌های جنسی در سراسر جهان با آن مواجه‌اند بیشتر بدانید.
  • علیه سرکوب اقلیت‌های جنسی در مصر اقدام کنید.

راه‌اندازی کارزار جهانی جرم‌زدایی از اقلیت‌های جنسی توسط هورنت

درباره‌ی هورنت

هورنت اولین شبکه‌ی اجتماعی همجنسگرایان در سطح جهان است. این شبکه در سال ۲۰۱۱ و با هدف ساختن خانه‌ای مجازی برای جامعه‌ی همجنسگرایان پایه‌گذاری شد. هورنت با به‌کارگیری جدیدترین فن‌آوری برای شبکه‌ی دوستیابی خود و تولید محتوای غیرتبلیغاتی برای وصل‌کردن افراد جامعه‌ای با علاقه‌های مشترک توانست ۲۵میلیون کاربر را به خود جذب کند. هورنت به کاربران خود تجربه‌ای برتر را ارایه می‌دهد و در بازارهای اصلی فرانسه، روسیه، برزیل، ترکیه و تایوان رتبه‌ی برتر را به خود اختصاص داده است و به شکلی مداوم با گسترش قابل‌توجه کاربران در ایالات متحده‌ی آمریکا روبه‌رو است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این‌جا مراجعه کنید.

برگرفته از: PR Newswire

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله