یازده‌ نکته‌ی مهم در سکس با تراجنسیتی‌ها

باورهای نادرست زیادی درباره‌ی این‌ وجود دارد که تراجنسیتی‌بودن به چه معناست آن هم به‌ویژه هنگامی‌که صحبت از سکس باشد. گذشته از کلیشه‌های منفی و نبود اطلاعات کافی درباره‌ی بدن ترنس‌ها، پیداکردن منبع‌های اطلاعاتی‌ای که غیرتراجنسیتی‌ها به‌آسانی به آن‌ها دسترسی دارند، برای تراجنسیتی‌ها کار ساده‌ای نیست.

بدون شک هر جنسیتی که داشته باشید سکس می‌تواند برای شما موضوعی باشد که تابوهایی زیادی آن را فراگرفته است. این موضوع برای افراد تراجنسیتی حساس‌تر هم هست چراکه لکه‌ی ننگی بر هویت‌های جنسی‌ای زده می‌شود که با جنسیت هنگام تولد فرد هم‌خوانی ندارند و با توجه به مسیری که آموزش‌های جنسی دنبال می‌کنند (به‌ویژه زمانی‌که صحبت از افراد تراجنسیتی و غیردگرجنسگرا باشد)، عجیب نیست که مردم فهم زیادی از هویت جنسی ترنس ندارند. اضافه‌ بر آن‌چه که گفته شد، باید به این نکته هم توجه کرد که همه‌ی ترنس‌ها به‌سمت هورمون‌درمانی و عمل‌های تغییر جنسیت نمی‌روند و در جامعه باورهای نادرست فراوانی درباره‌ی سکس افراد تراجنسیتی وجود دارد.

متاسفانه همه‌ی این‌ها باعث می‌شود که افراد تراجنسیتی و کسانی که رفتارشان با انتظارات اجتماعی مربوط به جنسیتشان هم‌خوانی ندارد (gender non-conforming)، از دسترسی به اطلاعات ضروری درباره‌ی امور جنسی محروم بمانند و این موضوع می‌تواند سبب سردرگمی آن‌ها در دنیای لذت جنسی شود.

همه‌ی انسان‌ها حق دارند سکس ایمن، لذت‌بخش و مبتنی بر رضایت داشته باشند و از این‌رو، رواج مکالمه‌های هدایت‌شده‌ای که مبتنی بر دیدگاه‌های پیشرفته و آزاد درباره‌ی سکس هستند و هدفشان غیردگرجنسگرایان است، بخش اساسی‌ای در به‌حقیقت‌پیوستن آن حق همگانی محسوب می‌شود. بنابراین، گفت‌وگویی داشتیم با «اس. بیر برگمن» نویسنده‌ی ترنس و آموزشگر امور جنسی و «گینس بلاسدل» مددیار امور پزشکی ترنس‌ها تا ما را درباره‌ی چگونگی شروع این مکالمه‌های مربوط به سکس راهنمایی کنند.

درحالی‌که این نکته‌ها جامعه‌ی تراجنسیتی را هدف قرار می‌دهند، به‌خاطر داشته باشید که هم‌چونان برای همه‌ی افراد قابل استفاده هستند. چه تراجنسیتی یا غیرتراجنسیتی باشید، کوییر باشید یا دگرجنسگرا، مقداری آموزش جنسی بیشتر ضرری برای شما نخواهد داشت. گذشته از آن، همان‌گونه که برگمن توصیف می‌کند: «اگر شما فردی را دوست دارید، می‌خواهید با او سکس کنید و متوجه شوید که اندام جنسی‌اش چیزی که فکرش را می‌کردید نیست. چه خواهید کرد؟ چه‌کسی در دنیا این موضوع برایش اهمیت دارد؟ این دلیل بسیار مسخره‌ای برای سکس‌نکردن با آن فرد به‌نظر می‌رسد».

جنسیت و تمایل جنسی، هر دو، به‌شدت شخصی و پیوسته در حال تکامل و تغییر هستند. بنابراین، در گرامیداشت هفته‌ی آگاهی‌رسانی تراجنسیتی درباره‌ی اهمیت زبان اقلیت‌های جنسی و رساندن صدای آن‌ها به گوش دیگران صحبت می‌کنیم. به «خانواده‌ی جنسیت» خوش آمدید، جایی که جنسیت را کسانی تعریف می‌کنند که آن را زندگی می‌کنند. آیا می‌خواهید بیشتر در این‌باره بدانید؟ به واژه‌نامه‌ی خانواده‌ی جنسیت ما سر بزنید.

نوع نگاهتان را تغییر دهید و قدرت فهم حقیقی و اشتیاق را دست‌کم نگیرید

یک بحث فرهنگی‌ درباره‌ی ترنس‌ها و سکس وجود دارد و به‌نوعی یک دوگانه‌ی سنتی است: مجذوب آن شدن از یک طرف و مشکل‌سازی و داغ ننگ‌زدن از طرف دیگر. بنابراین، بسیار کم پیش می‌آید که ترنس‌ها این فرصت را داشته باشند تا به‌شکلی مثبت و آزاد درباره‌ی جنسیتشان صحبت کنند، اما برای ترنس‌ها فرصت دیدن فردی که آشکارا اشتیاق فراوانی برای بدن‌های مختلف تراجنسیتی‌ها و تجربه‌های آن‌ها نشان دهد از آن هم کم‌تر است. زمانی‌که هدایت کارگاه‌های آموزش جنسی را شروع کردم، نمی‌دانستم که این موضوع برای مردم بسیار مهم است. من بسیار درباره‌ی این موضوع صحبت می‌کنم که لذت‌بردن از چیزی که از آن لذت می‌برید نه‌تنها اشکالی ندارد بلکه درحقیقت عالی است.

اس. بیر برگمن: «متوجه شدم که این آموزش‌ها به‌ویژه برای زنان تراجنسیتی بسیار مهم است. در پایان یک کارگاه آموزشی، زنان تراجنسیتی و دوستان ترنسی که زنانه هستند گریه‌کنان نزد من آمدند و گفتند این اولین‌باری بود که یک فرد به‌گونه‌ای درباره‌ی بدن من صحبت کرد که احساس کردم به‌ شکلی که هستم می‌توانم برای فرد دیگر جذاب باشم».

درباره‌ی نوع صحبت‌کردنتان و گونه‌ای که به اعضای بدن نگاه می‌کنید تجدیدنظر کنید

گینس بلاسدل: «تنها به این دلیل که فردی یک عضو خاص بدن را دارد، به این معنا نیست که دوست دارد از آن عضو استفاده کند یا به‌شکلی استفاده کند که شما فکر می‌کنید باید آن‌گونه از آن عضو استفاده کرد یا استفاده از آن را به‌شکلی نام‌گذاری کنید که فکر می‌کنید باید آن‌گونه نام‌گذاری شود. بنابراین، ممکن است فردی بخواهد عضوی از بدنش را وارد بدن شریک جنسی‌اش کند، اما دوست داشته باشد با او به‌شکلی صحبت شود که گویی او در سکس پذیرنده است. این موضوع بخشی از بحث رضایت در سکس است و تنها به ترنس‌ها مربوط نمی‌شود بلکه مربوط به همه‌ی افراد است. بدون توجه به این‌که چه اسمی برای آن‌چه که انجام می‌دهید انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است که درباره‌ی نوع صحبت‌کردن در سکس هم گفت‌وگو کنید. نه‌تنها درباره‌ی لحن صحبتی که به شما احساس ناراحتی می‌دهد بلکه گفت‌وگو درباره‌ی نوع صحبتی که از آن لذت می‌برید و برای شما جاذبه‌ی سکسی دارد هم مهم است».

یازده‌ نکته‌ی مهم در سکس با تراجنسیتی‌ها

بیر برگمن: «به‌جای این‌که نوع صحبت‌کردنم جنسیت‌زده باشد، سعی می‌کنم از کلمه‌هایی استفاده کنم که از زمینه‌های دیگر گرفته شده‌اند. برای نمونه، درباره‌ی افراد به‌شکلی صحبت می‌کنم که انگار دستگاهی را نصب کرده‌اند یا از اندام جنسی پس از فروش حرف می‌زنم. هرگز از کلمه‌هایی مانند «واژن جدید» یا «کیر ساخته‌شده» یا اصطلاح‌های معروف دیگر استفاده نمی‌کنم. بیشتر وقت‌ها از «خدمات عرضه‌ی مستقیم» یا «خدمات پس از فروش» استفاده می‌کنم چراکه مخاطب احساس نمی‌کند که این واژگان جنسیت‌زده هستند. بنابراین، دریافت اطلاعات بدون گیرافتادن در لحن دشوار، به‌شکلی آسان‌تر انجام می‌شود».

نام‌های جدیدی برای اعضای بدن پیدا کنید

گینس بلاسدل: «دو راهنما وجود دارد که من علاقه‌ی زیادی به آن‌ها دارم و در آن‌ها می‌توان اصطلاح‌های متفاوت زیادی را یافت. دولت کانادا پشتیبان مالی هردو راهنما است. اولین راهنما «برازن» (Brazen) نام دارد و راهنمایی است برای سکس ایمن‌تر زنان ترنس که توسط یک زن ترنس به‌نام “مورگان ام. پیج” نوشته شده است. او در لیست اول راهنما اصطلاح‌های زیادی مانند کیر دختر (girl-dick)، کیر (cock)، چوچوله‌ی بزرگ (big clit)، کلیتاساوروس رکس، اسب تک‌شاخ، تکه‌های پسر (boy bits) و بی‌بند (strapless) را نام‌برده است. این وا‌ژه‌ها را می‌توان برای اشاره به اندام‌های جنسی خارجی استفاده کرد. راهنمای دیگر «پرایمدتو» (Primed2) نام دارد که راهنمای جنسی‌ای برای مردان تراجنسیتی است. این راهنما اطلاعات مفید زیادی را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که ترنس مرد هستند یا می‌خواهند با یک ترنس مرد سکس کنند».

به یاد داشته باشید که نوع لباس‌پوشیدن می‌تواند سکسی باشد

یازده‌ نکته‌ی مهم در سکس با تراجنسیتی‌هاگینس بلاسدل: «هنگام تماشای فیلم، به افراد کاملن لخت زیر پتو فکر می‌کنیم، اما درحقیقت، لباس‌پوشیدن می‌تواند برای ترنس‌ها چیزی باشد که جنسیت آن‌ها را تایید می‌کند و این‌گونه لباس‌پوشیدن می‌تواند بسیار جذاب باشد. بنابراین، می‌توان برای کسانی که احساس خوشایندی درباره‌ی سینه‌ی خود ندارند، به چیزهایی مانند سینه‌بند فکر کرد تا در طول سکس آن را به تن داشته باشند و یا می‌توان یک زیرپیراهنی (t-shirt) پوشید. هم‌چونین می‌توان به چیزهایی مانند توزدن (tucking) فکر کرد. به این معنا که فرد دارای اندام جنسی خارجی، آن را در بین پاهایش به داخل قرار می‌دهد تا اندام جنسی روبه‌روی بدن قرار نگیرد. لباس‌هایی با نام «گف» (gaff) هم وجود دارند که به نگه‌داشتن اندام جنسی خارجی در جای خودش کمک می‌کنند. یا سینه‌بندی که درونش به شکل سینه پرشده است یا هرچیز دیگری که یک فرد ممکن است بپوشد و با آن احساس جذابیت بیشتری کند. برتن‌نگه‌داشتن این لباس‌ها گاهی به معنای سکس بهتر داشتن است. شرکت‌هایی وجود دارند که لباس‌زیر‌هایی تولید می‌کنند که می‌توانید کیر مصنوعی خریداری‌شده را درون آن قرار دهید و ممکن است احساس تایید جنسی ناشی از پوشیدن آن از پوشیدن یک زره چرمی (harness) بیشتر باشد».

سکس مقعدی به شما احساس برابربودن خواهد داد

گینس بلاسدل: «همه‌ی افراد کون دارند. برخی از افراد با کننده‌بودن در سکس مقعدی احساس راحتی نمی‌کنند و گروهی دیگر از گیرنده‌بودن در سکس مقعدی لذت نمی‌برند و این موضوع هیچ ایرادی ندارد. بااین‌حال، این نوع از سکس، جنسیت‌زده نیست و برابری افراد درگیر در سکس را به‌همراه خواهد داشت. اطلاعات مفید زیادی درباره‌ی سکس مقعدی ایمن و لذت مقعدی وجود دارد. برای فردی که به پذیرابودن در سکس به‌عنوان راهی برای تایید جنسیت علاقه‌مند است، سکس مقعدی خوب می‌تواند راه بسیار مناسبی برای پذیرش جنسیت فرد باشد».

به نیازهای تغییرپذیر بدن توجه کنید

گینس بلاسدل: «فردی را درنظر بگیرید که در هنگام تولد، جنسیت مذکر به او نسبت داده شده است و در روند تغییر جنسیت، بدنش دیگر تستسترون ترشح نمی‌کند و این فرد هورمون استروژن به بدنش وارد می‌کند. آلت جنسی مردانه‌ی چونین فردی ممکن است دیگر راست نشود. یا فردی که واژن دارد ممکن است به‌دلیل عدم ترشح استروژن در بدنش، در ناحیه‌ی واژن خود تجربه‌ی خشکی و ضعف داشته باشد چراکه بافت‌های آن ناحیه برای ترمیم و بازسازی خود به استروژن وابسته هستند. بنابراین، اگر مصرف تستسترون خشکی واژن را به‌همراه دارد، این فرد می‌تواند برای بازسازی بافت‌های واژن خود مقداری استروژن موضعی استفاده کند. اگر فردی که ترشح طبیعی تستسترون بدنش را متوقف کرده است، بخواهد هم‌چونان آلت جنسی مردانه‌اش را راست (شق) کند، برای این کار می‌تواند از ویاگرا (viagra) یا داروهای تحریک‌کننده‌ی جنسی دیگر استفاده کند».

سلامت جنسی‌تان را فراموش نکنید

گینس بلاسدل: «اگر عضوی از بدن شما نیاز به معاینه‌ی منظم دارد، باید برای معاینه به پزشک خود مراجعه کنید؛ بدون توجه به این‌که هویت شما چیست و این‌که آیا از آن عضو استفاده می‌کنید یا خیر. بنابراین، اگر رحم هم‌چونان در بدن شما وجود دارد، نیاز است که رحم خود را مورد معاینه قرار دهید، به‌همان‌اندازه که زنان غیرتراجنسیتی این کار را انجام می‌دهند. اگر برروی سینه‌ی خود پستان دارید، بدون توجه به هویتتان و این‌که آیا هورمون مصرف می‌کنید یا خیر، ترنس مرد هستید یا ترنس زن یا خود را در قالب این دسته‌بندی‌ها نمی‌بینید، بسیار مهم است که از وضعیت سلامت بافت‌های سینه‌ی خود باخبر باشید تا از هر تغییری آگاه شوید. اگر غده‌ی پروستات در بدن دارید، باید آن را مورد معاینه قرار دهید و اگر از آن استفاده می‌کنید، باید آن را آزمایش کنید».

بهترین روش‌های داشتن سکس ایمن را پیدا کنید

اس. بیر برگمن: «می‌توانید از سد دندان (dental dam) استفاده کنید – آن را بر روی بدن برهنه‌ی زن ترنس قرار دهید و بنابراین به‌جای این‌که یک چیز بیگانه و راست ببینید، یک خمیدگی نرم خواهید دید. من معمولن این روش را به کسانی پیشنهاد می‌کنم که می‌خواهند پایین‌تنه‌ی ترنس‌های زن یا ترنس‌های زنانه را تجربه کنند چراکه دیدن این روش می‌تواند برای بسیاری از زنان ترنسی که هنوز خط‌ تولید خود را از رده خارج نکرده‌اند جذاب باشد.

یازده‌ نکته‌ی مهم در سکس با تراجنسیتی‌ها

نکته‌ی مهم درباره‌ی روش‌های جلوگیری این است که بسیاری از آن‌ها به‌شدت به جنسیت وابسته‌اند و بنابراین، در استفاده از هرچیزی که به ترنس‌ها و هویت جنسی وابسته است، بهتر است هرچقدر می‌توانید آن روش را به سمتی ببرید که از نظر جنسی خنثا باشد. من لزومن طرفدار استفاده از زبان «جنسیت خنثا» (gender-neutral) نیستم چراکه به‌نظر می‌رسد به‌شکلی افراطی از آن استفاده می‌شود؛ ترجیح من استفاده از واژگان مرتبط با «جنسیت غیراختصاصی» (gender non-specific) است. منظور من در این مورد خنثا در ارتباط با جنسیت است به‌گونه‌ای که کلمه یا آن‌چیزی را که به‌کار می‌بریم هیچ‌گونه معنای جنسیت‌زده‌ای نداشته باشد مانند کفگیر یا گوزن شمالی».

از دوست‌داشتن چیزی که از آن لذت می‌برید نترسید

اس. بیر برگمن: «به‌نظر من بسیاری از ترنس‌ها و افراد با جنسیت کوییر و کسانی که خود را وابسته به هیچ جنسی نمی‌دانند، از این ایده بسیار آسیب دیده‌اند که یک روش درست برای ترنس‌بودن یا جنسیت کوییر داشتن یا وابسته به هیچ جنسی نبودن وجود دارد. بنابراین، من با قاطعیت می‌گویم که هرکاری که از انجام آن لذت می‌برید بسیار خوب و قابل قبول است. مهم نیست برای انجام آن از کدام بخش از بدنتان استفاده می‌کنید یا درباره‌ی آن قسمت از بدنتان چه احساسی دارید. نه‌تنها قابل قبول است بلکه آفرین دارد! این راهی برای داشتن یک سکس لذت‌بخش است! گفتن این‌که انجام چیزی که از آن لذت می‌برید اشکالی ندارد، برای دیگران لحظه‌ای بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

همیشه این داستان‌سرایی و تمایل وجود دارد که گفته شود ترنس‌های واقعی! چه کارهایی انجام می‌دهند یا چه کارهایی انجام نمی‌دهند. برای نمونه، اگر با بخش‌های اصلی کارخانه‌ی خود کاری انجام دهید و از آن کارها لذت جنسی ببرید، ممکن است بگویند که این به جنسیت شما مربوط می‌شود. بااین‌وجود، این موضوع هیچ ربطی به جنسیت شما ندارد. اگر از انجام آن کار لذت می‌برید، بدانید که راه درستی را پیش گرفته‌اید و به هیچ‌کس اجازه ندهید که شما و بدنتان را به‌خاطر آن کار سرزنش کند یا به شما بگوید که اگر آن کار را انجام بدهی به هویت جنسی خود وفادار نیستی».

به شریک خود بگویید که از چه چیزهایی لذت می‌برید و از چه چیزهایی نه

اس. بیر برگمن: «به نظر من یکی از نکته‌های مهم این است که سکوت را بشکنید. برای بسیاری از ما آسان نیست که بگوییم چه کارهایی را دوست داریم انجام دهیم و چه کارهایی را دوست نداریم. الگوهای خوب زیادی برای این‌ وجود ندارد که مکالمه چگونه پیش خواهد رفت. بسیاری از افراد برای انجام آن مکالمه دچار استرس می‌شوند و می‌ترسند که مبادا به شریکشان این احساس دست دهد که رابطه‌ی جنسی با آن‌ها آسان نیست یا پیچیده است یا آن‌ها به لذت دوطرفه اهمیت نمی‌دهند.

درحقیقت، ارزشمند است که روبروی آینه بایستید و با خود از آنچه که دوست دارید انجام دهید و می‌خواهید بگویید و همین‌طور از آن‌چیزهایی را تمرین کنید که فکر می‌کنید می‌توانید به یک شخص واقعی هم بگوید. برای مثال، می‌توانید بگویید که «من را این‌گونه لمس کن و نه آن‌گونه». هنگام صحبت از عضوهای بدنتان از واژگانی استفاده کنید که دوست دارید دیگران هم در رابطه‌شان با شما از آن‌ها استفاده کنند. به‌جای این‌که بگویید «من نمی‌خواهم سکس واژنی داشته باشم» می‌توانید منظور خود را این‌گونه به شریک خود برسانید: «مشکلی ندارد که اطراف را لمس کنی و با آن بازی کنی اما چیزی داخل آن نکن!» به نظر من زمانی‌که افراد جمله‌هایی را آماده می‌کنند و فکر می‌کنند برای گفتنشان به یک فرد واقعی آمادگی دارند، برای گفتن آن‌ها در مقابل فرد دیگر جسور می‌شوند و نتیجه‌ی آن یک رابطه‌ی جنسی لذت‌بخش خواهد بود.

نکته‌ی آخر این‌که: عزیزان ترنس، سکس باید برای شما لذت‌بخش باشد. اگر از انجام آن لذت نمی‌برید، دلیلی ندارد که انجام‌اش دهید».

شکل‌های مختلف سکس را امتحان کنید

اس. بیر برگمن: «لاپایی (muffing) یکی از انواع سکس است که بسیار دوست دارم و این به معنای تحریک‌کردن کشاله‌ی ران یک فرد است. کشاله‌ی ران ناحیه‌ای است که مردی که لباس زنانه می‌پوشد و به شکلی افراطی آرایش می‌کند (drag queen)، آلت جنسی و تخم‌هایش را در آن‌جا پنهان می‌کند. این توصیف رایجی است که افراد برای کشاله‌ی ران دارند اما هر فردی که آن اندام جنسی را داشته باشد، بدون توجه به جنسیتش یک کشاله‌ی ران خواهد داشت. مجله‌ی جذاب «کردن زنان ترنس» نوشته‌ی میرا بل‌ودر طرح‌هایی از این روش را در خود دارد.

به‌عنوان فردی که این روش را روی دیگران تجربه کرده است، به نظر من قسمت کلیدی در هرنوع تجربه‌ی سکسی جدید یا یک تجربه‌ی جدید با یک شریک جدید این است که درباره‌اش صحبت کنید، از روان‌کننده (lube) استفاده کنید و آرام پیش بروید. دوست دارم زمانی‌که در حال انجام این سکس هستم، هر دو به پهلو دراز بکشیم و پشت شریکم به من باشد و یکی از پاهایش را روی پای من بگذارد به‌شکلی که پاهایش خیلی از هم دور نباشند. بیشتر وقت‌ها شریک جنسی‌ام را تشویق می‌کنم تا قبل از شروع، دوش آب گرم بگیرد بای این‌که این کار پوست را لطیف‌تر می‌کند و من فقط مقداری روان‌کننده استفاده می‌کنم. اطراف ناحیه‌ای را لمس می‌کنم که انتهای کیف سکه (پوست بیضه) آن‌ها به بدنشان وصل می‌شود. این ناحیه محدوده‌ای نیست که بین مقعد و آلت جنسی قرار دارد بلکه ابتدای کشاله‌ی ران به تنه‌ی تیرک زن ترنس نزدیک‌تر است. من یک‌جورهایی فقط گردش‌های کوچکی انجام می‌دهم و آن ناحیه را لمس و نوازش می‌کنم. طولی نخواهد کشید تا شما ناحیه‌ای را پیدا کنید که بتوانید یک یا دو نوک انگشت را در آن فرو کنید. ناحیه‌ی بین مقعد و آلت جنسی بسیار حساس است و زمانی‌که تحریک شود به‌شکل برآمدگی بالا می‌آید اما ناحیه‌ی لاپایی تمایل زیادی به آرام‌بودن دارد و به شما اجازه‌ی ورود می‌دهد. نباید به‌ویژه در شروع سکس، زیاده‌روی کنید و نباید با شدت سکس کنید.

یازده‌ نکته‌ی مهم در سکس با تراجنسیتی‌ها

همین‌طور این پیشنهادها را به همه می‌کنم که آلت جنسی مرد ترنس را هم نوازش کنید. با دو انگشت خود دو طرف آلت را به‌سمت بالا و پایین بمالید. مجموعه‌ی ساختاری که در زیر آلت قرار می‌گیرد، در پزشکی چوچوله نام دارد و آن‌چه که از این ساختار به بیرون می‌آید، تنها بخشی از آن است. مالیدن این ناحیه را پیشنهاد می‌کنم به این دلیل که دو طرف آلت جنسی، بیشتر از آن‌چه که فکرش را می‌کنید حساس است و برای همین احساسی به شما دست می‌دهد که انگار در حال بازی با یک کیر کلفت هستید و این عمل، برای بسیاری از افراد به معنای تجربه‌ای برای تایید جنسیتشان است. پس شما نه‌تنها یک تحریک غیرمعمول را تجربه خواهید کرد بلکه سطح فراوانی برای تحریک‌کردن وجود دارد و این به معنای یک تجربه‌ی جذاب و لذت‌بخش است.

گاهی به افراد پیشنهاد می‌کنم که این نوع از سکس را در حالتی انجام دهند که در پشت یکدیگر قرار دارند. بهتر است بگویم که من هرگز دیگران را به این کار تشویق نمی‌کنم که همه‌ی رابطه‌های جنسی‌شان از عقب به جلو باشد. رابطه‌ی جنسی عقب به جلو در سکس با ترنس‌ها یک ضرورت نیست، اما این دو شیوه از سکس اگر از عقب به جلو انجام شوند، بسیار لذت‌بخش‌تر از انجام آن‌ها به روش چهره در چهره خواهند بود».

[gdlr_box_icon icon=”icon-calendar” icon_color=”#da76db” icon_position=”top” title=”روز جهانی مشاهده‌پذیری افراد تراجنسی و تراجنسیتی” ]
روز ۳۱ مارس برابر با ۱۱ فروردین، روز جهانی مشاهده‌پذیری و تلاش برای برابری حقوق افراد تراجنسی و تراجنسیتی است.
[/gdlr_box_icon]

پیوند به منبع

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله