ستاره‌ی پورن و کارگر جنسی، کایدن گری (Kayden Gray) برای اولین‌بار درباره‌ی تعرض جنسی خشونت‌آمیزی که برایش اتفاق افتاد، سخن می‌گوید.

بازیگر فیلم‌های پورن کایدن گری

«او می‌دانست که من اچ‌آی‌وی منفی هستم و افراد دیگر مثبت هستند. به من گفت: اجازه نده کسی با تو رابطه‌ی جنسی برقرار کند».

در این مهمانی سکس گروهی که مواد مخدر هم در دسترس بود، گری از وضعیت اچ‌آی‌وی افراد دیگر باخبر نبود.
او با مصرف بیش از اندازه‌ی «جی‌بی‌ال» و «کتامین» بیهوش می‌شود و زمانی‌که به هوش می‌آید، سه مرد را می‌بیند که بدون استفاده از کاندوم در حال سکس‌کردن با او هستند درحالی‌که فرد چهارم گریه‌کنان به آن‌ها نگاه می‌کند.
گری در این مصاحبه‌ی ویدیویی، از تجربه‌ی تلخ خود و انتقال اچ‌آی‌وی می‌گوید. رفتن به مهمانی سکس گروهی به‌عنوان یک ستاره‌ی پورن مشهور هم از صحبت‌های دیگر اوست.

هشدار: فیلم دربرگیرنده‌ی صحبت‌هایی پیرامون تعرض جنسی خشن است!

Content not available.
Please allow cookies by clicking Accept on the banner

مصرف قرص «پیشگیری از اچ‌آی‌وی پس از قرارگرفتن در معرض ویروس (PEP)» در مدت ۲۴ ساعت پس از آن اتفاق، مانع انتقال ویروس اچ‌آی‌وی به او می‌شود، ولی او بعدها در یکی از مهمانی‌هایی که در آن حضور داشت، در معرض ویروس اچ‌آی‌وی قرار گرفت و به آن مبتلا شد.

اما گری در این مصاحبه از واژه‌ی «تجاوز» برای شرح آن‌چه در آن مهمانی بر او گذشت استفاده نمی‌کند. مانند بسیاری از افرادی که شهوانی و تحت‌تاثیر مواد مخدر هستند، این‌چونین محیط‌‌هایی همیشه مرزهایی مبهم و گیج‌کننده از رضایت را به‌وجود می‌آورند که درک آن‌ها آسان نیست.

در پاسخ به این سوال که چرا تصمیم به سخن‌گفتن از آن‌چه که بر او گذشت گرفته‌است، گفت: «این گفتگویی است که به انجام‌دادنش نیاز داشتم».
«به‌عنوان مرد همجنسگرایی که در جهان دگرجنسگراها رشد کرده‌است، من مشکلاتی در ارتباط با مردانگی دارم».

«مورد تعرض‌ جنسی قرارگرفتن، تو را به‌شکل یک قربانی نشان می‌دهد. تو درواقع در آن لحظه به یک قربانی تبدیل می‌شوی. اما بسیاری از افراد، آن احساس را سرکوب می‌کنند».

گری در طول صحبت خود به این نکته اشاره می‌کند که بازیگر فیلم پورن بودن، او را در نگاه مردم بی‌ارزش، هرزه، بیمار، گمراه و دارنده‌ی همه‌ی برچسب‌های منفی دیگر کرده است. همه فکر می‌کنند که هر بازیگر فیلم پورن قطعن ناقل اچ‌آوی‌ است درحالی‌که این تصور اشتباه است.

منبع انگلیسی: Gay Star News

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله