پیش‌فرض‌ها و عقیده‌های غیرعلمی زیادی درباره‌ی سکس مقعدی (anal sex) وجود دارد مانند این‌که مردان بیشتر به آن علاقه دارند، این سکس برای زنان لذت‌بخش نیست، به‌جز تو همه این سکس را انجام می‌دهند، چیزی به‌عنوان ارضای مقعدی (anal orgasm) وجود ندارد و چیزهای مشابه دیگر.

این پیش‌فرض‌های غیرعلمی درباره‌ی سکس، آشکارا نادرست هستند؛ تنها کاری که این پیش‌فرض‌ها انجام می‌دهند آشکار ساختن این واقعیت است که مردم درباره‌ی سکس مقعدی (دهانی، واژنی یا شکل‌های دیگر سکس) به‌اندازه‌ی‌کافی صحبت نمی‌کنند. چراکه این بحث هم‌چونان در جریان اصلی گفتگو کمابیش تابو دانسته می‌شود.

چرا باید اما اینگونه باشد؟ سکس مقعدی به‌عنوان بخشی از یک رابطه‌ی عاشقانه یا حتا به‌عنوان بخشی از یک رابطه‌ی گرم و کوتاه می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. نیازی به گفتن این نکته نیست که برای بسیاری از کسانی که این‌گونه از سکس را انجام می‌دهند طبیعت تابوگونه‌ی نسبی مقعد، بخشی از جذابیت آن دانسته می‌شود.

در این‌جا دو مانع حساس وجود دارد که باید بر آن‌ها غلبه کرد. اول این‌که زمانی‌که شما این سکس را می‌خواهید، نخستین قدم را چگونه برمی‌دارید؟ و دوم این‌که چگونه سکس مقعدی را برای هردو شریک لذت‌بخش‌تر می‌کنید؟

چگونه سکس مقعدی لذت‌بخشی داشته باشیم؟

شروع سکس مقعدی: پذیرش

هنگامی‌که به نتیجه می‌رسید که برای پذیرش سکس مقعدی آماده هستید، باید آن را از آغاز تا پایان در کنترل خود داشته باشید. به این معنا که شما باید این خواسته‌‌ی خود را آشکار کنید. چراکه شریک شما ممکن است بدون اجازه‌ی روشن از سمت شما برای شروع این (سکس مقعدی) مردد باشد.

آسان‌ترین راه برای این‌که به شریک خود بفهمانید سکس مقعدی را می‌خواهید این است که به آن‌ها بگویید سکس مقعدی می‌خواهید.

بسیاری از انسان‌ها در فهمیدن اشاره‌هایی که به آن‌ها می‌شود یا خواندن زبان ظریف بدن شما مهارت زیادی ندارند؛ بنابراین، به شکل مستقیم و روشن به آن‌ها گفتن این‌که شما این (سکس مقعدی) را می‌خواهید تنها رویکرد بی‌ضرر است و این، به آن معناست که شما توانایی صحبت‌کردن درباره‌ی چیزهایی مانند مرزهای [سکسی] احتمالی، تجربه‌های گذشته و غیره را دارید.

حالا دو راه برای انجام‌دادن این کار وجود دارد. می‌توانید به‌صراحت از شریک خود بپرسید درحالی‌که مشغول سکس هستید؛ بسیاری این صحبت را در این موقعیت طبیعی می‌دانند و احساس راحتی بیشتری می‌کنند. هرچند این کار را برای داشتن یک گفتگوی گسترده درباره‌ی مرزهای یادشده یا تردیدهایی که شما به‌عنوان یک تازه‌کار در سکس مقعدی ممکن است داشته باشید آسان نمی‌کند.

می‌توانید پیش [از سکس] در بین لاس‌زدن پیامکی یا در ایمیل‌هایتان درباره‌ی آن صحبت کنید که بدون‌شک باعث پیش‌بینی انتظارها می‌شود هرچند که این کار دو اشکال احتمالی به‌همراه دارد؛ اول این‌که زمانی‌که به آن مرحله می‌رسید، ممکن است دیگر حس‌وحال انجامش را نداشته باشید و دوم این‌که آن‌ها ممکن است فکر کنند این تنها چیزی است که شما می‌خواهید. بنابراین، بر آن تمرکز می‌کنند و قسمت‌های دیگر بدنتان را در انتظار وامی‌گذارند.

رویکرد دیگر، به‌ویژه زمانی‌‌که با سکس مقعدی احساس راحتی بیشتری می‌کنید این است که خواسته‌تان را با نشان‌دادن به شریک خود بگویید؛ با خودتحریکی (self stimulation) یا هدایت‌کردن دست شریکتان یا استفاده از یک لرزانگر (vibrator) ساخته‌شده برای بازی مقعدی (که یک انتهای پهن دارد) شروع کنید.

اگر این اولین‌باری است که با پوشیدن کیر مصنوعی می‌خواهید شریک خود را بکنید (pegging) و شریک شما به فرورفتن چیزی در مقعدش عادت ندارد، این بهترین زمان برای این است که درباره‌ی این‌که معمولن چگونه سکس می‌کنید و این‌که فکر می‌کنید چه چیزهایی می‌توانند عملی شوند و چه چیزهایی نمی‌توانند صحبت کنید.

شروع سکس مقعدی: دادن

سکس مقعدی درد دارد؟ بله، امکان دارد، اما آیا سکس مقعدی لذت‌بخش است؟ بله، بالقوه. اما باید با ملایمت به آن برسید.

این سکس باید بدون حرف‌زدن انجام شود؛ اما اگر شریک شما کار را شروع نکرده است یا موافقتش را برای امتحان‌کردن سکس مقعدی به‌روشنی بیان نکرده است، شما باید از او بپرسید.

به‌شکل کلی، تحریک مقعدی در طول سکس می‌تواند به‌نوعی مشکل‌ساز باشد و بی‌مقدمه به‌سمت آن رفتن کار درستی نیست.

همان‌طور که گفته شد، در این‌جا چند گزینه پیش روی ماست: در بین سکس یا لاس‌زدن، به‌شکل مستقیم بپرسید، در پیام‌ها و ایمیل‌های پیش از سکس درباره‌اش صحبت کنید یا چیزهایی که می‌خواهید را با توجه بیشتر به کون آن‌ها و سنجش واکنش آن‌ها در زمان عشق‌بازی نشان دهید.

یکی از روش‌های سکس (sex positions) مورد علاقه‌ی ما برای شروع سکس مقعدی روش قاشقی (spooning position) است. هردوی شما آرام و راحت هستید و با همه‌ی وزن بدنتان تکیه داده‌اید. خود را از او بیرون بکشید و به بدنش بمالید. در این حال بدون به‌هم‌خوردن حس‌وحال شما، به‌سرعت می‌فهمد که آیا این را دوست دارد یا نه.

بااین‌وجود فراموش نکنید که هیچ راه میان‌بر و بهتری وجود ندارد. گفتگوی صادقانه در اتاق‌خواب و صحبت‌های خوب شهوت‌انگیز به‌عنوان مکالمه‌هایی خوب شناخته می‌شوند.

سکس مقعدی را لذت‌بخش‌تر کنید

وقتی‌که شما یکی از آن روزهای بی‌نظریتان را تجربه می‌کنید، گویی‌که ستاره‌ها به‌صف شده‌اند، آن حس و حال، هردوی شما را درگیر کرده است و شما شگفت‌انگیزترین و رضایت‌بخش‌ترین سکس مقعدی قابل تصور را تجربه خواهید کرد، معمولن انجام چند کار برای آماده‌سازی ضروری است.

به‌یاد داشته باشید که اگر شما پذیرای سکس مقعدی (دخول یا تنوع دهانی- مقعدی) هستید، شما باید آن را تاجایی‌که می‌خواهید در کنترل خود داشته باشید. شما باید سرعت سکس را کنترل کنید و شریک شما باید به شما گوش ‌دهد. در غیر این صورت، احساس راحتی نخواهید کرد و سکس متوقف می‌شود. ممکن است این فرصت تازمانی‌که اعتماد میان شما دوباره شکل ‌گیرد از بین برود.

چهار نکته برای بهترکردن سکس مقعدی

  • روش (Position): می‌دانید که همه‌ی روش‌ها به‌شکلی متعادل ساخته نشده‌اند. بنابراین، روش‌هایی را از سکس مقعدی امتحان کنید که برای افراد تازه‌کار بهترین هستند و به گیرنده این امکان را می‌دهند که کنترل بیشتری بر سکس داشته باشد.
  • روان‌کننده (Lube): به احتمال زیاد می‌دانید که داشتن روان‌کننده یا یک مرطوب‌کننده‌ی خوب و با کیفیت برای سکس مقعدی ضروری است. هرچه بیشتر داشته باشید بهتر است. به اندازه‌ی کافی از آن بمالید تا اسب آبی را با فشار وارد جعبه‌ی نامه کنید و سپس بیشتر بمالید. هرچه از روان‌کننده‌ی بیشتری استفاده شود، سکس برای هردوی شما لذت بیشتری خواهد داشت. به‌همین‌سادگی.
  • کاندوم (Condom): کاندوم برای سکس مقعدی عالی است. نه‌تنها به این دلیل که سلامت جنسی شما را افزایش می‌دهد بلکه سکس مقعدی را بهتر می‌کند چراکه صاف‌بودن آن در مقایسه با پوست بدن، واکنش بهتری نسبت به روان‌کننده نشان می‌دهد. کاندوم‌ها راحت‌تر سر می‌خورند و درنتیجه، راحتی بیشتری به‌همراه می‌آورند. همین‌طور می‌توانند به شریک شما در دیرتر رسیدن به اوج لذت جنسی کمک کنند.
  • آلت‌های سکس مقعدی (Anal Sex Toys): حتا کسانی که در سکس مقعدی ماهر هستند‌ برای آسان کردن سکس نیاز به گرم‌کردن (warm up) دارند. بنابراین، معرفی چند آلت مقعدی مانند شاخ باسنی (butt plug) یا ماساژدهنده‌ی لرزان پروستات (vibrating prostate massager) در زمان عشق‌بازی، می‌تواند رسیدن به مرحله‌ی سکس مقعدی را آسان‌تر کند.

فراموش نکنید هر آلتی که برای مقعد استفاده می‌کنید باید انتهایی پهن داشته باشد تا از ناپدیدشدن اتفاقی آن در مقعد شما جلوگیری شود. همین‌طور همه‌ی ‌آلت‌های مقعدی می‌بایست پیش از استفاده برای سوراخی دیگر شسته شوند یا با یک کاندوم تمیز پوشانده شوند. سعی کنید چوچوله (Clitoris) یا سایر ناحیه‌های تحریک‌پذیر بدنتان را با یک لرزان‌گر تحریک کنید درحالی‌که با سکس مقعدی مشغول هستید. این تحریک به شما کمک می‌کنید تا شدت شور جنسی‌تان دوبرابر شود و به یک ارضای جنسی بسیار رضایت‌بخش برسید.

جمع‌بندی

مهم‌ترین بخش لذت‌بردن بهتر از سکس مقعدی یا هر نوعی از سکس، صحبت‌کردن درباره‌ی آن است. حساس‌ترین ناحیه‌ی تحریک‌پذیر، میان دو گوش است؛ آن ناحیه را تحریک کنید تا همیشه سکسی دیوانه‌کننده داشته باشید.

منبع: Volonté

شست‌شوی مقعد برای سکس مقعدی

Content not available.
Please allow cookies by clicking Accept on the banner

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله