بنیاد زمانه که با وب‌سایت و رادیوی اینترنتی خود «رادیو زمانه» معروف است به مناسبت سالگرد ده‌سالگی خود فستیوالی را با عنوان «ایران: راه پیش‌رو» در تاریخ جمعه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۵ برابر با ۲۱ اکتبر ۲۰۱۶ در شهر آمستردام هلند برگزار می‌کند.

سخنران‌های سرشناسی در این کنفرانس و جشن٬ شرکت خواهند کرد که از این میان آن‌ها می‌توان به شیرین عبادی برنده‌ی جایزه‌ی صلح نوبل، مسیح علی‌نژاد مبتکر کمپین آزادی‌های یواشکی، رینکه فان‌سانتن مدیر بنیاد زمانه، ماریچه اسخاکه نماینده‌ی پارلمان اروپا و کیس فان بار نماینده‌ی حقوق بشر هلند اشاره کرد. فهرست کامل سخنران‌ها در سایت فستیوال زمانه قابل مشاهده است.

از موضوع‌های اصلی کنفرانس می‌توان به مواردی چون «تغییرات منطقه‌ای و ایران»، «تغییرات داخلی در ایران»، «زنان و مدیریت» و «ایران و زندگی آنلاین اقلیت‌های جنسی» اشاره کرد. فهرست کامل برنامه در این لینک در دسترس است.

Iran: The Road Ahead

این برنامه با اجرای زنده‌ی موسیقی و مهمانی رقص تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

بنیاد ژوپی‌آ هم در کنار سایر سازمان‌های فعال در زمینه‌ی حقوق بشر در این فستیوال حضور خواهد داشت.
رهام رفیعی از بنیاد ژوپی‌آ در پنلی به همراه آرتیکل۱۹ (Article19) به‌مدت یک ساعت در مورد زندگی آن‌لاین اقلیت‌های جنسی در ایران صحبت خواهند کرد.

این برنامه در تاریخ ۲۱ اکتبر در شهر آمستردام در هلند از ساعت ۱۵:.. تا پاسی از شب برگزار خواهد شد. برای شرکت در برنامه می‌توانید از طریق این لینک بلیط تهیه کنید.

به امید دیدار شما در این فستیوال،
بنیاد ژوپی‌آ

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله