Itaberli Lozano
ایتابرلی لوزانو پسر هفده‌ساله‌ای که توسط مادرش به قتل رسیده‌است

مشاور سی‌ودو ساله‌ی یک سوپرمارکت از اهالی شهر نزدیک سائوپائلوی برزیل اعتراف کرد که هفته‌ی گذشته پسر همجنسگرای هفده‌ساله‌ی خود ایتابری لوزانو (Itaberli Lozano) را به قصد کشت با چاقو زده است.

پس از یک هفته، جسد پسر در یک مزرعه‌ی نیشکر پیدا شد درحالی‌که سوزانده شده بود و به خاک سپرده شده بود.

ایتابرلی لوزانو و مادرش
ایتابرلی لوزانو و مادرش

مادر او، تاتیانا لوزانو (Tatiana Lozano Pereira) سی‌ودو ساله، ادعا کرد که لوزانو مواد مصرف می‌کرد و مردها را به خانه می‌آورد. عموی لوزانو، داریو روزا، Dario Rosa این مساله را انکار می‌کند و می‌گوید که لوزانو سخت‌کوش و تحصیل‌کرده بود. بر اساس گزارش G1، روزا باور دارد که این مادر پسرش را برای این کشته است که او همجنسگرا بود و می‌گوید که این اولین‌بار است که او پسرش را به مصرف موادمخدر متهم می‌کند.

مادر برای چندین‌روز به خانواده‌اش گفته بود که لوزانو گریخته است تا با اقوامش زندگی کند، ولی نه روز بعد او را به‌عنوان گمشده ثبت کرد. دو روز پیش از این‌که این مادر گزارش مفقودی پسرش را ثبت کند، جسد پیدا شده بود و به‌وسیله‌ی دستبندی که در شماری از عکس‌های او بر روی شبکه‌های اجتماعی نمایان بود، مورد شناسایی قرارگرفته‌بود.

مادر در اقرار اصلی گفت که با پسرش در ۲۷ دسامبر درگیر شده و لوزانو برای زندگی با عمو و مادربزرگش رفته‌است اما در ۲۹ام دسامبر به خانه برگشته است و آن‌ها دوباره وارد مجادله با او شده‌اند. دلیل مشاجره تهدید شدن مادر، همسرش و پسر سه‌ساله‌شان عنوان‌شده‌است. به‌همین‌دلیل بوده‌است که مادر برای دفاع شخصی از خود، لوزان را با چاقو مورد اصابت قرارداده‌است. او ادعا کرد که بعد از حادثه، همسرش را بیدار کرده است و جسد را در لحافی پیچانده‌اند و آن را خاک کرده‌اند.

زمانی‌که معلوم شد در دسامبر لوزانو به مسوولان محلی در مورد مادرش گزارش داده‌است، داستان او تغییر کرد. او همین‌طور در ۲۶ دسامبر پیامی در فیسبوک منتشر کرد که در آن مادرش را متهم می‌کرد که چند نفر را برای کتک‌زدن او اجیر کرده است.

جمعه‌ی گذشته دو نوجوان در ارتباط با قتل لوزانو بازداشت شدند. آن‌ها اعتراف کردند که برای حمله به او اجیر شده بودند با این‌وجود آن‌ها مدعی شدند که درنهایت این مادر بوده‌است که پسرش را به‌قصد کشت با چاقو زده است. او گفت که آن‌ها را اجیر کرده بود تا به پسرش «یک درس» بدهند. وقتی که لوزان از شدت ضربات به‌ مرگ نزدیک می‌شد، مادرش او را با چاقو زد. او ادعا کرده‌است که به‌نظرش این‌گونه مرگ بهتر از زنده‌ماندش بوده‌است!

مادر و همسر او، هر دو دستگیر شده‌اند و به‌مدت سی روز در حبس هستند. هر دوی آن‌ها به اتهام قتل و پنهان‌نگه‌داشتن جسد در بازداشت هستند.

منبع: LGBT Nation

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله