از بر و بچه‌های «بازفید» (BuzzFeed) پرسیدیم که ترجیح می‌داده‌اند چه چیزهایی را پیش از داشتن سکس گروهی می‌دانستند. نتیجه‌های مفید این بحث را در ادامه می‌توانید بخوانید.

 

یک) سکس‌های گروهی هیچ‌گاه شبیه آن‌چه که در فیلم پورنو می‌بینید نیستند؛ پس اگر تجربه‌ی متفاوتی داشتید دچار نگرانی نشوید.

در بیشتر موردها ۷۵درصد گروه سردرگم هستند

«در بیشتر موردها ۷۵درصد گروه سردرگم هستند».

 

دو) ممکن است گه‌کاری شود؛ شوخی‌ای در کار نیست. درنتیجه، اگر می‌خواهید سکس مقعدی داشته باشید، پیش از سکس دوش ‌بگیرید.

اگر شما تنها مرد مفعول هستید و دیگران همه فاعل هستند، باید بیشتر دقت کنید و همین‌طور هم زن‌هایی که می‌خواهند سکس مقعدی داشته باشند

«اگر شما تنها مرد مفعول هستید و دیگران همه فاعل هستند، باید بیشتر دقت کنید و همین‌طور هم زن‌هایی که می‌خواهند سکس مقعدی داشته باشند».

 

سه) کاری را که با انجام آن احساس راحتی نمی‌کنید انجام ‌ندهید. اگر نمی‌خواهید دو نفر هم‌زمان شما را بکنند یا برایتان جق‌ بزنند یا شما را ببوسند، بگویید نه.

کاری را که با انجام آن احساس راحتی نمی‌کنید انجام ‌ندهید. اگر نمی‌خواهید دو نفر هم‌زمان شما را بکنند یا برایتان جق‌ بزنند یا شما را ببوسند، بگویید نه.

 

چهار) ممکن است دچار برانگیختگی بیش‌ازاندازه شوید و این همیشه لذت‌بخش نیست؛ پس اگر نیاز به استراحت دارید در آن تردید نکنید.

«اوایل امسال به‌عنوان یک زن مجرد به مهمانی‌ای رفتم که در آن افراد با همسران یکدیگر می‌خوابند (swinger’s party) و این نکته را در آن‌جا یاد گرفتم

«اوایل امسال به‌عنوان یک زن مجرد به مهمانی‌ای رفتم که در آن افراد با همسران یکدیگر می‌خوابند (swinger’s party) و این نکته را در آن‌جا یاد گرفتم».

 

پنج) این را بدانید که شرکت در یک سکس گروهی لزومن به این معنا نیست که شما سکس خواهید داشت.

«گاهی همه سکس می‌کنند و گاهی شما فقط با بوسیدن مشغول هستید یا در گوشه‌ای نشسته‌اید و درباره‌ی گربه‌ها صحبت می‌کنید. مادامی‌که همه با رضایت از زمانشان لذت می‌برند، آن مهمانی مهمانی موفقی است».

«گاهی همه سکس می‌کنند و گاهی شما فقط با بوسیدن مشغول هستید یا در گوشه‌ای نشسته‌اید و درباره‌ی گربه‌ها صحبت می‌کنید. مادامی‌که همه با رضایت از زمانشان لذت می‌برند، آن مهمانی مهمانی موفقی است».

 

شش) از کلمه‌هایی که به شما احساس امنیت می‌دهند استفاده کنید.

این راه بسیار آسانی برای فهماندن نیاز شما به استراحت یا راحت نبودنتان با چیزی، به دیگران است

«این راه بسیار آسانی برای فهماندن نیاز شما به استراحت یا راحت نبودنتان با چیزی، به دیگران است».

 

هفت) اجازه ‌ندهید مرزهای تمایل‌های جنسی‌تان سد راهتان شوند.

برای افراد زیادی این تجربه‌ی کاملن جدیدی است؛ درنتیجه، اگر شخصی در آن‌جا هست که جنسیتش را ترجیح نمی‌دهید، از امتحان‌کردن یک چیز جدید نترسید. زمانی‌که بیشتر از سه نفر باشید، خویشتن‌داری‌ها اهمیت زیادی ندارند

«برای افراد زیادی این تجربه‌ی کاملن جدیدی است؛ درنتیجه، اگر شخصی در آن‌جا هست که جنسیتش را ترجیح نمی‌دهید، از امتحان‌کردن یک چیز جدید نترسید. زمانی‌که بیشتر از سه نفر باشید، خویشتن‌داری‌ها اهمیت زیادی ندارند».

 

هشت) ذهن خود را با این‌که دیگران چه می‌بینند، انجام‌ می‌دهند یا فکر می‌کنند، درگیرنکنید. هیچ‌کدام از افرادی که آن‌جا هستند شما را قضاوت نمی‌کنند.

ذهن خود را با این‌که دیگران چه می‌بینند، انجام‌ می‌دهند یا فکر می‌کنند، درگیرنکنید. هیچ‌کدام از افرادی که آن‌جا هستند شما را قضاوت نمی‌کنند

 

نه) به‌سرعت خواهید فهمید که آیا سکس گروهی مناسب شما هست یا خیر؛ پس به احساسات خود اعتماد کنید.

بیشتر کسانی که در سکس گروهی شرکت می‌کنند بسیار باز فکر می‌کنند. یا به‌سرعت به این نتیجه خواهید رسید که این برای شما مناسب نیست یا با دیگران همراه خواهید شد و خنده‌های ناخوش‌آیند زیادی خواهید داشت. هر دو حالت کاملن خوش‌آیند هست

«بیشتر کسانی که در سکس گروهی شرکت می‌کنند بسیار باز فکر می‌کنند. یا به‌سرعت به این نتیجه خواهید رسید که این برای شما مناسب نیست یا با دیگران همراه خواهید شد و خنده‌های ناخوش‌آیند زیادی خواهید داشت. هر دو حالت کاملن خوش‌آیند هستند».

 

ده) از خودتان بپرسید که آیا در هفته، ماه یا حتا سال‌های پیش‌رو داشتن سکس گروهی را درست می‌دانید یا خیر.

هم‌چونان ببینید که آیا ممکن است این کار روابط شما را با دیگران به‌خطر بیاندازد یا خیر. صادق‌بودن در این باره گاه ممکن است به عاملی برای برهم‌خوردن روابط تبدیل‌ شود

«هم‌چونان ببینید که آیا ممکن است این کار روابط شما را با دیگران به‌خطر بیاندازد یا خیر. صادق‌بودن در این باره گاه ممکن است به عاملی برای برهم‌خوردن روابط تبدیل‌ شود».

 

ادامه در صفحه‌ی ۲   〉

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

برگه‌ها: 1 2