کمپین یک میلیون چهره‌ی مثبت

«کمپین یک‌میلیون چهره‌ی مثبت» ابتکاری از «انجمن اچ‌آی‌وی» (Hiv Vereniging) با همکاری «مراقبت‌های بهداشتی ف-ای-ای-ف» (ViiV Healthcare) و هم‌چونین «بیمارستان او-ال-ف-خ» (Onze Lieve Vrouwe Gasthuis) در زمان برگزاری نمایشگاه سلامت ملی در روزهای اول تا چهارم فوریه ۲۰۱۸ در آمستردام است.

بنابر گفته‌ی پیتر بروکس (Pieter Brokx)، مدیر انجمن اچ‌آی‌وی، آن‌ها امید دارند که با یاری این کمپین مردم هلند را نسبت به افراد اچ‌آی‌وی مثبت که هنوز با واکنش‌های منفی روبه‌رو می‌شوند، بیشتر آگاه کنند. به‌همین‌منظور، این کمپین قصد دارد تا در ژوییه امسال در کنفرانس جهانی ایدز که در آمستردام برگزار می‌شود، این عکس‌های سلفی را به نمایش بگذارد با این هدف که بیانیه‌ی محکمی در برابر تابوانگاری و تبعیض علیه افراد مبتلا به ایدز صادر کند.

محاسبه‌ی ۱۰۰.۱۰۰.۱۰۰= یک‌میلیون سلفی یک نماد است به این معنی که صد درصد از افراد مبتلا به اچ‌آی‌وی در جهان از وضعیت خود آگاه هستند، به مراقبت‌های کافی دسترسی دارند و همه از روند درمان استفاده می‌کنند و در این راه، شکستن تابو و توقف تبعیض نقش مهمی بازی می‌کند.

پس از گذشت سه روز، بیش از هزار نفر در این کمپین شرکت کرده‌اند که در میان آن‌ها بسیاری از چهره‌های سرشناس هلند را می‌توان دید.

برای شرکت در این کمپین و هم‌گام‌شدن با حمایت و پشتیبانی از افراد اچ‌آی‌وی مثبت، می‌توانید به این آدرس سربزنید، یک عکس سلفی از خودتان را بارگذاری کنید و با واردکردن نشانی ایمیل خود به جمع دیگرانی بپیوندید که می‌خواهند مثبت و امیدوار به آینده نگاه کنند و همان‌طور که بر روی پایگاه اینترنتی انجمن اچ‌آی‌وی آمده است، «سلفی تو برای افراد اچ‌آی‌وی مثبت معنی همبستگی می‌دهد». شما همین‌طور می‌توانید با اشتراک این خبر با دوستان و آشنایانتان با هشتگ #millionpositivefaces به هدف این کمپین کمک کنید.

لینک شرکت در این کمپین: https://www.millionpositivefaces.nl/joopea/doemee

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله